Pagina's

zondag 15 januari 2012

De Smurfen


Ik wou gewoon even met jullie delen dat ik de film 'De Smurfen' superleuk vond! Ideale ontspanning tijdens de examens... Een aanrader! :-)

Het verhaal: Door het geklungel van Klungelsmurf ontdekt Gargamel het smurfendorpje, waarna alle smurfen op de vlucht slaan. Alweer door het geklungel van Klungelsmurf geraken deze zes smurfen via een soort van poort in een waterval terecht in het hedendaagse leven van New York. Hier proberen ze met de hulp van marketingassistent Patrick en zijn zwangere vriendin via de volgende Blauwe Maan terug te geraken in Smurfendorp. Gargamel en zijn kat Azraël zijn de Smurfen echter gevolgd, waardoor dit een extra moeilijkheid vormt om terug naar hun dorpje te geraken.

2 opmerkingen:

  1. Oh ik hield hier vroeger echt van. Ik weet niet of ik er nu van zal houden (de film) maar misschien toch maar proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt gewoon doen, hij is leeeuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen