Pagina's

donderdag 15 september 2011

Een avondje repeteren

Vanavond was het een beetje de generale repetitie voor het concert nu zaterdag in de Ardennen! Echt stressy was de repetitie niet, er ontbraken veel mensen (niet iedereen gaat mee op weekend) en het zal een 'chill' concert worden in de bar van het vakantiecentrum.

De repetitie was wel heel zwaar, als je gewoon bent van de stukken éénmaal te spelen en met een eerste trombone erbij, is er daar alleen voor staan terwijl we elk stuk tweemaal hebben gerepeteerd, redelijk vermoeiend. Ocharme mijn lipjes denk ik altijd, dat ik maar niet weer binnen drie dagen opsta met een koortsblaas...

Nu ik nog vakantie heb is direct naar huis gaan na de repetitie al helemaal geen optie meer.
Het café waar we repeteren is momenteel met congé, en dus verhuizen we direct van café. Eerst een cocktail -Cosmopolitan- in de Mart&Co (mijn favoriete café op de Markt), erna nog rustig een Liefmans on the Rocks en een rozenbottelthee in 't Bruggenhuis. (waar ik af en toe werk)

Het was me een gezellig avondje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten