Pagina's

donderdag 15 september 2011

Start van het nieuwe seizoen

Zondag 19u in de Veldmuis: de eerste competitiematch van 't seizoen voor BCG 1D.
We speelden tegen een damesploeg van Gentse, de uitslag werd een gelijkstand; 4-4.

Op 'papier' hadden we een sterkere ploeg, maar we opteerden om niemand 'op te offeren' en iedereen genoeg kansen te geven, daardoor hebben we waarschijnlijk de winst mislopen. Maar badminton blijft nog altijd een spelletje...

De gedetailleerde uitslag staat op Toernooi.nl

Ik wil nog juist iets meegeven over mijn matchen:
- Mijn enkelmatch (gewonnen in drie sets); spanneeeeeend! Heb ervoor gevochten na verlies in eerste set, in de tweede set was er nooit een groter puntenverschil dan twee punten, uiteindelijk heb ik die set kunnen afmaken. In set drie had ik het wat comfortabeler qua puntenvoorsprong, die heb ik gewonnen met 21-13. Wat een leuke match! Heb nog nooit echt veel plezier gehad in enkelspel, maar vorige zondag heeft dat toch wel veranderd.
- De twee dubbels: allebei zowat hetzelfde verhaal: als je met een sterke C2 & een minder ervarene D op het plein staat, wordt de D te veel geviseerd, waardoor winnen wel moeilijk wordt.

Volgende match, voor mij toch, woensdag 21 september op Wetteren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten