Pagina's

zondag 8 januari 2012

Een gezondere ik

2012: de eerste keer dat ik (concrete) goede voornemens maak. De voorbije jaren zei ik wel eens tegen mezelf "Misschien wordt het eens tijd om te gaan lopen of wat minder te eten..." Maar dan deed ik dit enkele keren, waarna vervolgens terug te vervallen in slechte gewoontes. Nu wordt dit jaar mijn jaar, en mijn goede voornemen is: Gezonder worden; meer aan beweging doen en gezonder eten/afvallen.

En deze gaan me daar bij helpen:

Mijn nieuwe (roze) loopschoenen!

Vrijdag loopschoenen gaan kopen in de 'Go Sport'. Ik zag meteen mooie roze van Asics staan, die ook niet te duur waren... Maar na even te lopen op de loopband werd duidelijk dat ik mijn rechtervoet iets naar binnen doe terwijl ik loop, dan maar een schoen met correctie met wat minder, maar nog steeds een beetje roos...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten