Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Mijn Favorieten

Anastasia & Dimitri, uit Anastasia

Wegens geen inspiratie tijdens de blok, schrijf ik hier dan maar een lijstje van mijn favoriete dingen. Dit ben ik ergens tegen gekomen op een andere blog, en het leek mij leuk om dit eens in te vullen voor mezelf...

- Serie: Nu is 't vooral Gossip Girl, maar ben ook wel fan van Sex and the City & Grey's Anatomy. Ondertussen staan er nog enkele reeksen klaar om te kijken: Desperate Housewives, Glee, Mad Men, One Three Hill,... Maar ik vind het zo moeilijk om te beginnen met een nieuwe, dus nog maar eens de herhalingen van Gossip Girl bekijken ;-) Van Vlaamse series had ik het vooral voor Flikken, hiervan heb ik elke aflevering (drie keer) gezien. Momenteel zijn er 's middags in de week herlalingen van Sara op VTM, ideale pauze tijdens de blok. En oja, van Astrid in Wonderland was ik ook wel fan, ik kijk al uit naar de nieuwe reeks!

- Boek: Sinds ik op kot zit en mijn eigen laptop heb, verdoe ik mijn tijd te veel met series kijken en 'verdwalen' op internet. Boeken lezen is dus bijna niet aan de orde, hoewel ik dat vroeger (lager en middelbare school) nog wel graag deed. Deze zomer heb ik mezelf een paar bezoekjes aan de bibliotheek verplicht (ik had toch een zee van tijd wegens geen herexamens en slecht weer). Een leuk boek dat ik toen heb gelezen: The Carrie Diaries van Candace Bushnell. [Toen ik niet direct op de naam van de titel kon komen, tikte ik in Google 'Candace Bushnell' in, en ontdekte dat er reeds een sequel van bestaat (Summer in the City), die ik dan maar meteen heb besteld! :-)]

- Film: Deze vind ik wat moeilijk, ik heb niet echt een lievelingsfilm... Qua Disney, euh kinderfilm is Anastasia mijn absolute favoriet! Dat verhaal is zo intrigerend, en de muziek is gewoonweg prachtig.

- Kleur: Dan zeg ik toch wel rood, of roze...

- Acteur: Kan ik me niet direct voorstellen, ben ook niet verliefd op Leonardo Di Caprio of die van Twilight.

- Actrice: Ik heb het beetje voor Hilary Swank: Million Dollar Baby, PS I Love You, New Year's Eve,...

- Snoep: Kinder Suprise

- Drank: Van frisdrank Cola Zero, voor de rest hou ik van zoete witte wijn, Martini Bianco en Pink Lady.

- Zanger: Robbie Williams! Zijn CD Swing when you're winning is de max. Mijn lievelingsnummer van die CD is Me and My Shadow, in duet met Jonathan Wilkes.

- Food: Met pizza met hesp kan je mij altijd plezieren, hmmmm. Liefst van Pizza Royale uit Gent! Iets gezonder food waar ik ook fan van ben is fruitsla. Met aardbeien, frambozen, groene appel, banaan, peer en druiven (zonder pitjes!).

- Disney personage: Ariël, de kleine zeemeermin.

- Meisjesnaam: Eleanor; Eléonore, maar dan op zijn Engels...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten