Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Still two more weeks...




Het komt steeds dichter en dichter. Binnen minder dan twee weken word ik wakker in the city that never sleeps, aanschouw ik de skyline van Manhattan vanop Brooklyn Bridge, slenter ik door Central Park en snuif ik de sfeer op in Chinatown en Little Italy!

Mijn ritueel voor het slapengaan is een kwartiertje lezen in mijn bijbel voor de komende weken: de Capitool Reisgids over New York. Deze zal ik een week lang meesleuren om echt zo veel mogelijk uit deze reis te halen.

Dingetjes waar ik nu al zot naar uitkijk:

- Op de acht uur durende vlucht luisteren naar Empire State of Mind of New York, New York.
- Landen op Newark, even stilstaan, diep in- en uitademen en denken 'Aaaaaah, ik ben gewoon in New York, in New York!!'
- Het Vrijheidsbeeld van dichtbij zien
- Het uitzicht vanop Empire State Building of Rockefeller Center
- De sfeer in Central Park

En nog zoveel meer...

Op vrijdag 3 februari vertrek ik!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten