Pagina's

donderdag 2 februari 2012

De rust na de examens?

Lana del Rey
Na een periode van zes weken blok & examens, heb ik eindelijk vakantie! Tijd om wat uit te slapen, op 't gemak wat dingetjes doen... Nou, sinds maandagmiddag is het een beetje een rush geweest. 's Maandags een bezoekje brengen aan 't Schoenfabriekske in Gent -waar ik niets gekocht heb, so proud of myself!-, boodschappen doen voor de kotgenoten die wel nog in de examens zaten, en 's avonds wellness met Pieterjan. Wellness Yasin in de Sleepstraat met een Groupon voucher, zeker een aanrader! 

Op Dinsdag met het liefje opstaan die moest gaan werken, het kot stofzuigen, dweilen,... en in de namiddag Aalst leegkopen met de zus.

Woensdagvoormiddag had ik eigenlijk nog een laatste 'examen'; we moesten met ons groepje van Vakoverschrijdende Cases Marketing nog eens langsgaan bij de lector voor wat kleine vraagjes en een groepsevaluatie. Toen dat achter de rug was nog iets gaan drinken met paar mensen van de klas. In de namiddag was het wat rustiger: taxichauffeur spelen voor mijn kleine zus, maar ook Heroes of Might and Magic III spelen. We hebben het spel dat we vroeger énorm veel speelden kunnen installeren op een MacBook! :-) 

Vandaag, donderdag: uitslapen, valies maken voor New York, iPad synchroniseren (ja, die is voor een week van mij! :-) ), en straks naar Gent. Gelukkig zie ik vanavond Pieterjan ook nog even. Dat is er in de examens niet zo veel van gekomen, en erna zal ik hem ook weer meer dan een week niet zien... Maarja, New York, je moet er iets voor over hebben ;-)

Ik ben er nog niet uit of ik m'n laptop meeneem, er is op de kamers gratis internet, maar wel via kabel. Zal dus afhangen van het gewicht van mijn valies... Voor updates van New York, hou zeker m'n blog in de gaten!

Bovenstaande foto is Lana Del Rey, bekend van 'Video Games', supermooi liedje!

1 opmerking: