Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Totally into Glee!

Ondertussen is het al een tijdje geleden dat ik hier nog iets postte.
Maar alles ging zo snel: examens, New York, zeven weken les, maar nu gelukkig twee weken paasvakantie. Wat wil zeggen: slapen, slapen, slapen (en een beetje werken voor school tussendoor).

Maar sinds ik terug ben van New York (11 februari) heb ik er bijna drie hele seizoenen Glee doorgejaagd. Mja, als ik een serie begin te zien, moet het snel gaan en kijk ik dus een aflevering bij alles wat ik doe op kot: ontbijten, kamer opruimen, 'boekentas' klaarsteken,...

Glee is niet direct mijn lievelingsserie, maar ik ben vaak veel meer fan van nummers die gecoverd worden dan het origineel. Doe daar nog maar wat portie drama bij en ik ben verkocht!

Vanaf vandaag worden er terug nieuwe afleveringen uitgezonden in Amerika. Guess what I'll be doing tomorrow morning! :-)

Mijn favoriete cover van Glee: Keep Holding On

Geen opmerkingen:

Een reactie posten