Pagina's

vrijdag 14 oktober 2011

GUHO, het derde jaar

Inmiddels zit de derde week van het academiejaar er ook weeral op. Wat gaat het toch snel, dat is al 1/4 van het semester, terwijl er nog zoveel opdrachten voor 't school afmoeten. Dan denk ik vooral aan de analyse van de Nielsencase ivm. de biersector, maar daarover meer later...

Een nieuw academiejaar betekent natuurlijk ook een nieuw GUHO-jaar!!! Het Gents Universitair Harmonie Orkest is begonnen aan haar derde jaar, en sinds ik er al van in 't begin bij was, voor mij dus ook het derde jaar als muzikant en het tweede als bestuurslid. Mijn functie daar is activiteiten organiseren (zoals vb. de één tegen allen van vorige week), maar ook culturele uitstapjes. Straks vertrekken we op repetitieweekend naar De Pinte! Ik begin al een beetje te oefenen...


Windows of the World by Peter Graham! Echt een beeeestig stuk!

Ook even al wat promotie voeren, concert op 8 december! Meer info op onze website www.guho.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten